منِ در حال تغییر

خرید بک لینک
من ثروتمندم ثروتمندترینم:) من خدا را دارم چه غم دارم!؟ خدایا ای دوست داشتنی ترین ای زیباترین امید دارم به وصال چون میدونم فقط و فقط لطف تو باید شامل حالم شه چون میدونم تو اگر بخوای میشه خدایا من خیییییلی امید دارم تا بتونم بشم بنده خاصت خداجووووونم من میدونم اگر گوشه نظری بمن کنی اگر یه نگاهی به دلم بندازی میرسم به عرش مگه تا الان من این راهو سپری کردم!؟ نه همش تو بودی! تو بهم لطف کردی توبهم لطف کردی و ابراهیم رو بهم دادی سیده رو دادی سمیرا رو دادی ما بقی رفیقا بهشتیمو دادی رابطه هامو درست کردی:) و... و.. بعد از اینم مهربونی خودته... خدایا من از تو تورو میخوام:) نماز با اخلاص از تو میخوام بندگی یاد گرفتن زو از تو میخوام خوب بودن رو از تو میخوام من هیچ جا هیچ جا هیچ راهی جز راه تو ندارم من چیزی بلد نیستم جز اینکه بگم مهدی جانم ارام جانم منو دریاب جز اینکه برم پیش شهداگمنام و بگم دعا کنین رفیقتونو دعا کنین رنگ بوی خدایی بیشتری بگیره میدونم که خودت کمکم میکنی تا بنده خاصت بشم تا تورو داشته باشم بیشتر و بیشتر من گدای محبت توام و این تمام افتخارمه کهمنتت رو میکشم که نازتو میکشم که گدای در خونه اتم که تمنای محبت میکنم تمام ابروم به این گداییه من ثروتمندم چون گدای محبت توام:) الهی شکرررررررت:) خدای من خیعلللللللی مهربونه خععععععیلی وقتی رسیدم به خدا همه دنیا میگم که ببینین خدا به ای کاش منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

خداااااجونِ من یه سوپر مارکتتتت داره بُزررررررررررگ همه چی داخلش هست:) تک تک ارزوهای منتو اون سوپرمارکت هستش:) خدا !؟ خدا شدی که ارزوهامو به غیر از تو به کسی دیگه نگم خدا شدی که دردامو جز تو کسی نفهمه:) خدا شدی که بهونه گیری هامو گریه هامو جز تو نبینه کسی خدا شدی که فقط برای بندگی کنم:) خدایا ممنونم از اینکه خدای من شدی:) حالم خوب میشه وقتی میبینم خدای من غنیه همه چی داره از ارامشش بهم میده وقتی میبینم خودت گفتی دلت چیزی خواست بمن بگو من گوش میکنم من اجابت میکنم من دردای بنده امو میفهمم خدا شدی که ضعفامو بهت بگم میدونم برای خواستن تو باید انقد حریص باشم انقد طمع داشته باشم که وقت برای غیر از تو خواستن نداشته باشم اما تو از نالایق بودنم بدون کهگاهی اوقات دلم برای چیزایه دیگه میگیره دلم یه چیزایی رو میخواد اما میدونی وقتی دلم ارزو میکنه به دلم میگم هییییس نگران ارزوهات نباش نگران دعاهات نباش خدا همهههه چی داره اگر به صلاحت باشه بهت میده خوب خوباشو بهت میده:) تو بندگیتو کن تو سرت گرم انسان بودنت باشه تو سرت گرم عبد بودنت باشه.. خداجونم!؟ من بدون رضایت تو هیچی نمیخوام نمیخوام نمیخوام نمیخوام تو راضی نباشی از داشته هام میگذرم از دعاهام میگذرم از همه چی میگذرم درسته دل من ناخلفه درسته دل من جایه دیگه هم پرسه میزنه اما به غیر تو رضایت نمیده این تو سرتشه این تو فطرشه هرچقدر بد باشه ا منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

سلااااااااام به تنهاااا خدای خودم:) به تنها رفیقم:)) اول شکرت کنم یا اول استغفار!؟ اگه اول شکر کنم از کدومنعمتتت شروع کنم¿ استغفار و از کدوم کوتاهی و گناه شروع کنم!؟ میخوای اصن قربون صدقه ات برم¿ نفسی*) زندگیییی:*) عمررررم:*) قلبمممممممممممممم:)) چقد دوستم داری.. اوووََ بی پایانه منم خیعییییلی دوست دارم:) چقد چقد چقد چقددددد خوبه که هستی چقددددددددددددد بمن میای:) اصن برای تو ساخته شدممن:) اصنمنمال تواااام اصن به هیشکی جز تو نمیام "فاطمه ی خدا" نگاه فقط و فقط به تو میاد:) خداجونم!؟؟؟؟ اگه ذهنم اینور اونور رفت خودت به بُزرگی خودت به مهربونی خودت ببخشیا +مهدیییییییی جانم به قربان اخلاق مولایی تو تو خورشیدی ذره پرور ترینی فدای سجایی زهرایی تو:) امید غریبان تنها کجایی!؟ دلم جز هوایت هوایی ندارد لبم غیر نامت توایی ندارد وضو و اذان و نماز و قنوتم بدون ولایت بهایی ندارد دلی که نشد خانه یاس نرگس خراب است و بی ان صفایی ندارد بیا تا جوانم بده رخ نشانم که این زندگانی وفایی ندارد.... خودت میدونی چقددددددددددر مشتاااااااق اینمکه بیام تو خط شما:) کههههههههه چقدر میخوام خاص باشم +آغا یکی میخواد برا خودش داف باشه اون یکی میخواد شاخ باشه یکی میخواد مانتو مارک بپوشه یکی میخواد دوست پسرش فلان ماشینو داشته باشه یکی میخواد فلان دانشگاه و بره یکی سرگرم لاکای رنگ رنگی و ملوسشه یکی درگیر عشق و عاشقیش منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِیَعْبُدُونِ ﴿۵۶ الذاریات)

و جن و انس را نیافریدم جز براى آنكه مرا بپرستند.

+من اومدم عزیزم تو رو بپرستم:)

من اوردی برا خودت گلِ من

واسه همین خاطرم راحته

خودت گفتی اخه

منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

نصفه شب و من... حالم خوبه.. نصفه شبِ و من... شادِ شادم نصف شبِ و من دارم از داشتنت لذت میبرم نصف شبِ و من... انرژی دارم تنهایی کل دنیا رو بچرخم... نصفِ شب و من دوست دارم جیغغغغ بزنم نصفِ شب و من ذوق نوشتن برای تورو دارم +خدایی!؟ من نمیدونم چجوری و چه شکلی امامیدونم تو اگر بخوای من اگر دستت رو بگیرم همه چی درست میشه... اصن تو بخوای من میشم "مقربون" وااای فک کن... من تو بهشتی پیش تو... پیش دختر بابای بارون پیش ابراهیم:) خدایا خدایی خیلی بده که ادم از رفیقاش جا بمونه... یه وقت من از کاروان رفقا خداییم جا نمونا... چه اونایی که هستن و نفس میکشن الحمدالله چه اونایی که رفتن و پرکشیدن بخودم فکر میکنمناامید میشم.... چون از خودمو این نفسم جز بدبختی چیزی ندیدم:) اما دلم خوشه به اون حدیث قدسی که گفتی هروقت بنده ام بمن مشتاق بشه من ازش مشتاق ترم میدونی من خودمم:) خودِ خودم نه ابراهیمم نه دختربابای بارون نه هیچکس دیگه ای... من فاطمه توام خدا...:) با شخصیت خودم... تو منو با شخصیت خودم میکشی بالا:) تو منو فاطمه ی خودت میکنی... جوری که گنجایش و ظرفیت منه.. خخخ دیشب کلی گریه کردم:) فک کن هر دفعه که کسی از ته دلش ازم قدر دانی کنی من همینجوری گریه میگیره:) خخخ اخه من از هیشکی توقع ندارم الله وکیلی... تازشم مگه به منه که هر حادثه ای یاد تو میوفتم!؟؟ اصن فکر میکردم دیشب اگه هیشکی تو این دنیا دوستم منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

بنام الله

بیاید تو این هوای سرد برای پرنده غذا بریزیم..

کار سختی نیست و خرجی هم نداره..

+چه ساده میشه به خدا رسید

+بیاید مهربون تر باشیم

+خدا روزی دهنده ترینه و روزی دهنده ها رو دوست داره

+لذت مهربونی رو با بقیه شریک بشیم با رسوندن این توصیه به بقیه..:)

اجرتون با امام حسین


برچسبها: کار خوب منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

بنام خدای بخشنده و مهربانسوگند به نفس و آن كس كه آن را درست كرد؛سپس پليدكارى و پرهيزگارىاش را به آن الهام كرد،كه هر كس آن را پاك گردانيد، قطعاً رستگار شدو هر كه آلودهاش ساخت، قطعاً درباخت.سوره مبارکه شمس آیات ۷-۸-۹-۱۰.....به تو بستگی داره که چجوری زندگیتو بسازی.....اینکه شب موقعه خواب خدا بهت لبخند بزنه...یا اخم خدا رو ببینی....به تو و اعمالت بستگی داره....روزا مثل برق و باد میگذرن...یه پلک زدی۱۹ساله شدی یه پلک دیگه بزنی میبنی زیر خرواره ها خاکی....اونموقعه اس که میبینی نه تعریفای بقیه بدردت میخورد..نه پول و ثروت...نه دوستشناشون...اونموقعه اس تو میمونی و یه حسرت رو دلت....بقول حاج اقا پناهیان زمان بی رحمه!واسه هیشکی صبر نمیکنه....مگه نمیگی بسم الله الرحمن الرحیموالسابقون والسابقون اولئک المقربون .مگه اینو نمیخوای!؟پس سبقت بگیر...سبقت بگیر و تلاش کنفاطمه!؟آدما نوشته هاتو میخونن...حرفاتو میشنون..رفتارتو میبینن...فقط بُعدی از تورو میبینن...همه ی تورو فقط خدا میبینه!اگر تحسین کردن خیلی خوشحال نشو...اگر سرزنش کردن بازم خیلی ناراحت نشو....اونا تمام تورو نمیبیننخداست که فاطمه رو میشناسه!بیشتر از خود فاطمه!بیشتر از بقیه!خودتو به خدا نشون بده...خودتو واسه خدا خوشگل کنتا خدا تحسینت کنه!بزار خدا بت گه چقدر تو خوبی..بزار خدا بت بگه افرین!بزار خدا بت بگه چقد خوشگل شده قلبتببین و منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

وقتی مینویسم که مطمئن باشم... صادقانه اس نوشته هام و خالصانه... دوست دارم با حالِ خدایی بنویسم:) تا وقتی که به این حس نرسیدم نمینویسم! چون هم این وبلاگ ارزش داره.. هم چشمای شما..... چشمای شما نباید از غیر خدا بخونه:) چشمای شما واسه خداست:*) پس حیفم میاد تا وقتی از خلوصم مطمئن نیستم بنویسم... اخه خدا شاکی میشه میگه ای بابا این چشما همش مال من بود..... حق نداشتی وقتشونو بگیری... حس و حال شما مهمه ارزش شما خیلی زیاده... اگر حرفام خالصانه باشه وقتی درباره خدا حرف میزنم مطمئنم نوشته هام رو قلبتون تاثیر میزاره...!از راه دور پشت دنیای مجازی:) میخوام اینجوری باشه! به داستان سرایی که باشه خیلی ساده میشه واژه ها رو کنار هم گذاشت...! اما اینجا قرار نیس داستان بگیم! اینجا قراره از خدا بگیم و به خدا برسیم..... فقط بدونین همتون تو دعاهای من هستید:*)))) و هم تو ریحانه.. هم تو سپیده.. هم تو مهتاب.. هم تو سیده.. هم تو فاطمه... هم تو مرضیه.. هم تو نگین.. دوست داشتن پشت فصای مجازی میشه:)) خیلی هم میشه! رفقای من چه درنیای مجازی چه در دنیای واقعی چه در دنیای معنوی تافته جدا بافته ان.. چون خدا یه جور خاصی دوستشون داره...:) من رفقامو از خداشون شناختم:) من از اولشم گفتم حریصم برای داشتن چیزایی که منو یاد خدا میندازم.. مثل رفقای خدایی خداروشاکرم برای داشتنتون:) +فقط خواستم ارزشتون رو پیش من بدونین:) +پس منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

صفحه بندی